Bukkene Bruse feirer Halloween

«Bukkene Bruse er nok en gang klare for å dra til seters for å feire Halloween. I år byr det på utfordringer for budeiene med å gjøre i stand til Halloweenfest på setra, det spøker! Budeiene Susi Serken og Lilli B takler dette på svært forskjellig vis: Susi er lettskremt og livredd spøkelser, mens Lilli B er svært fascinert av spøkelser, noe en mer kjent navnesøster også er.. Men med god hjelp av Farbror, svensk omreisende i Pumpor (norsk: gresskar) og elektriker og spennings- (sprengnings-)ekspert Ståle Strømmen, blir det fest. Trollet får uventet besøk fra Amerika av sin legendariske tante, tante Trolly, Hun vil ha orden på sakene, og trollet må finne seg i litt av hvert. Bukkene Bruse får også utfordringer på vei opp til seters, ikke bare må de over brua, men de treffer også gjeterhunden Bonzo Baluba som ikke gir slipp.

Det spares ikke på kruttet når Gjøgleriet står på scenen!

Velkommen til en helt ny forestilling!
Beste Halloweenfesten, spenning, humor, pyro og musikk med sangere i særklasse.

Gå ikke glipp av dette! Trollet oppfordrer alle til å kle seg i Halloweenkostymer

Passer fra 4 år og oppetter. Husk at alle som skal på forestilling, uansett alder, må ha billett.

Varighet: 1 time og 10 minutter
Arrangør: Gjøgleriet, i samarbeid med Sola kulturhus