Tenorane – Så ha ei god jul, då!

Tenorane og Steffen Horn – Julesteminga er garantert!

Hva hadde jula vært uten sangene som hører til? Årets utgave av ”Så ha ei god jul, då!” sprer nok en gang julebudskapet over store deler av landet i førjulstida.

Repertoaret spenner fra Bach til Elvis, eller fra Puccini til Prøysen, alt formidla med stor musikalitet og humør.

Gruppa består av tenorene Henrik Hundsnes, Aasmund Kaldestad, David Fielder, og pianisten Steffen Horn.
Regi og manus: Tore Nysæther.

De har mottatt strålende kritikker og mottakelser fra publikum siden starten i 2011.

PRESSA HAR SAGT:
TERNINGKAST 6: «Mektig, musikalsk, morsom og helt fantastisk julekonsert»
Tysvær Bygdeblad

«Elegant, Stilfullt, proffe, stemmeprakt…Høstet ståande applaus fra en fullsatt Kultursal.» Halden Arbeiderblad

«Stemningsfullt og mektig»…»O Helga Natt traff publikum rett i hjerterota» Trønder-Avisa.

«Tre Stilfulle Tenorer» “Gir meg gåsehud.” Haugesunds Avis.

«Som de begeistret»…»Det var så vakkert at vi fikk tårer i øynene» , Namdalsavisa.

«Pompøst, overveldande og Fabelaktig» Eit vanvittig show som førte til ståande applaus»… Steffen Horn briljerer med teknikk og pasjon på piano.” Bladet Sunnhordland.

Det er 18-års aldersgrense, og personer under 18 år må være i følge med verge. Les mer her.

Varighet: 1 time og 30 minutter

Arrangør: Sola kulturhus