Den forsvunne julemusikken – Voksenshow

Velkommen til årets Voksenshow med Svartnissen og co.

Hele gjengen er samlet i nissehuset for å synge julen inn sammen med Komponissen. Plutselig virker ikke julesangene og hele julestemningen svinner vekk. Det er krise. Hva er det som har skjedd med musikken?

Nissene og Komponissen må ut på en farefull ferd for å redde julen og julemusikken der de blant annet møter Taktå på Straen og Søstrene Tone. Bakom lurer som alltid Svartnissen. Hva er det han har gjort?

Årets forestilling for voksne kommer i samme oppdaterte utgave som i fjor:

Nissene spiller som vanlig årets forestilling i sin helhet med ekstra voksen-krydder på. I tillegg skreddersyr vi inn andre overraskelser i form av gjester, innslag og enda mer moro for alle barnlige voksne. Det blir selvsagt mulighet for forfriskninger i pausen i denne utvidede festforestillingen. Kom og le, voksne!

Det er 18-års aldersgrense, og personer under 18 år må være i følge med verge. Les mer her.

Varighet: 2 timer inkl. 15 min pause.

Arrangør: Svartnissen A/S, i samarbeid med Sola kulturhus