Kjøp billett

Jubileumsfeiring fritidsklubb 70/40

Vi vil samle kjente og ukjente, tidligere fritidsklubbfolk og nåværende, fra Sola og fra de andre kommunene i Rogaland, til en festdag på Sola kulturhus.

Fritidsklubbene i Norge feirer 70 år i år, og i Sola feirer vi 40 år med fritidsklubb. Vi har derfor gått sammen med Ungdom og Fritid Rogaland om denne feiringen.

Det blir tre gode foredrag som setter søkelyset på hva som er viktig i «fritidsklubb 2023». Samtidig vil det bli en festfeiring etter foredragene med mat, konsert og moro.

Dørene åpner 14.30 med kakeservering.
Jubileumsforedragene starter kl.15.00 og avsluttes 17.30.
Jubileumsfesten starter 17.30 med matservering, og avsluttes 20.00.

Billettene er gratis.

1430 – del 1

– Kake og registrering

– Velkomsttaler

– Frank Tore Tjørhom om å finne seg selv gjennom kunst

– Panelsamtale Amalie Reisvaag og Marie Lunde om gaming, inkludering og mangfold.

– Bianca Bysheim Voll om ungdomsarbeiderens rolle for ungdom

1730 – del 2

– Matservering

– Standup ved Tore Medhaug

– Finn the juggler

– Dans

– DJ

– fritidsklubbaktiviteter anno 2023

– konsert med TØFL

Gi beskjed når du tar billett om du har tenkt å delta på hele arrangementet eller kun deler av det.

Dersom du har tatt ut en gratisbillett, men ikke kan møte likevel må du gi beskjed til post@solakulturhus.no innen fredag 10.11 kl.10.00. Om du ikke har gitt beskjed innen fristen og ikke møter opp, må du betale et gebyr på 300kr. Dette er for å kunne tilpasse mat og lokaler til faktisk antall deltakere.

Varighet: 5,5 timer (inkl. pauser)

Arrangør: Sola fritid og Ungdom og fritid Rogaland, i samarbeid med Sola kulturhus.