Julefilmvisning

Lyst på en liten pause fra julestria? Den 7., 14, og 15. desember blir det julefilmvisning på kulturhuset.

Vi har valgt en film som etter hvert har blitt en skikkelig juleklassiker Vi kan dessverre ikke fortelle hvilken film det er, men vi kan gi et par hint. Vi følger en rekke kjærlighetshistorier, hovedsakelig i England, rundt juletid. Vi får besøk av Hugh Grant, Colin Firth, Emma Thompson, Keira Knightley og mange flere engelske stjerneskuespillere. Har du ikke gjettet hvilken film det er, kan du også finne tittelen i Facebook-gruppen «film på Sola kulturhus»

Filmvisningen er gratis, men det er begrenset antall plasser, så du må bestille billett her.

Baren vil være åpen en halv time før filmvisningen starter. Arrangementet har 18 års aldersgrense.

Varighet: 2 timer og 15 min