Kanonklovnene & Teaterkameratene inviterer til en forrykende kveld med teater

tirsdag 18. jun kl. 18.30 - Hovedsal nummerert KR 100 INK. AVGIFT

Kanonklovnene og Teaterkameratene er to tilrettelagte teatergrupper på Sola kulturskole. Vi gleder oss til å vise publikum årets forrykende forestillinger!

Teaterkameratene har i år arbeidet frem sin versjon av jungelboken. Vi møter Mowgli, den lille menneskefrosken som har funnet seg til rette i jungelen blant alle dyrene. Mowgli gir stadig Baloo og Bagheera hodebry med sin eventyrlyst.  Mowgli må passe seg for Shere Khan, for han er både sulten og slu.

Kanonklovenene har skrevet et eget stykke hvor talkshow og miljøvern står i fokus. Talkshowkongen får celebert besøk når Greta Thunberg har svømt hele veien fra Sverige til Sola for å legge frem sin nyeste strategi. Her blir det romantikk og promping i skjønn harmoni.

Velkommen!

Varighet: 1 time og 20 min inkl. pause