Kjøp billett

KONSERT MED RANDI TYTINGVÅG TRIO

RANDI TYTINGVÅG TRIO – HJEM
Randi Tytingvåg Trio har skapt et unikt lydbilde inspirert av folk, jazz og visesjangeren. De har jobbet sammen siden 2013 og har turnert jevnlig i Norge, Tyskland og Østerrike. Trioen opptrer på «gamlemåten»; alle tre rundt én mikrofon. Her kommer du tett på musikken og historiefortellingen.
Et unikt lite kammerorkester!

Deres nyeste album «Hjem» har mottatt strålende kritikker – både i Norge og i Tyskland. Se mer her: https://www.tytingvaag.no/omtale.
Randi har skrevet musikken og tekstene har hun skrevet i nært samarbeid med poeten Helge Torvund. Denne gang har de skrevet om lengselen etter å finne veien hjem.

I anledning det nye albumet har Randi skrevet boken «Hjemover.» Hun ville gjerne dele litt mer av historiene bak sangene. Mer av prosessen. Boken tar utgangspunkt i sanglyrikken fra albumet «Hjem». Den kan leses for seg eller som en fordypning i sangene. Helge Torvund er redaktør.

Det vil være mulig å få kjøpt signert album og bok etter konserten.

Randi Tytingvåg – vokal
Dag Vagle – gitar, vokal, kor