Kjøp billett

Kvinnehelse

tirsdag 20. okt kl. 18.00 - Hovedsal uten nr

Velkommen til et gratis arrangement der vi setter kvinnehelse på agendaen.

Kvinnehelse har vært nedprioritert altfor lenge. Det ønsker vi i Kreftomsorg Rogaland å gjøre noe med gjennom prosjektet Kvinnehelse i fokus – hverdag, mestring og livskvalitet.

Denne kvelden deler vi erfaringer fra prosjektet, og får besøk av Anita Prante, jordmor, høyskolelektor, forfatter av Menopauseboka og doktorgradsstipendiat innen overgangsalder og arbeidsliv.

I foredraget «Hadde jeg bare visst …om overgangsalderens muligheter og utfordringer» tar hun oss med inn i temaer som kvinners erfaringer, myter, skam og stigma knyttet til overgangsalder.

Bli med på en kveld med kunnskap, refleksjon og påfyll for både kvinner og menn, der alle er hjertelig velkommen.

Sammen setter vi kvinnehelse i fokus!