Peter Pan Jr.

Peter Pan Jr. er en musikal som er tro mot Walt disney sin original film Peter Pan. Her møter vi Wendy, Michael og John Darling som blir venn med Peter Pan. Den mystiske gutten og en fe ved navn Tingeling flyr inn vinduet i barneværelset deres på jakt etter Peters tapte skygge. Peter blir betatt av Wendy som forteller de fineste eventyr.

Peter tar med sine nye venner til drømmeland, en øy hvor det ene eventyret etter det andre dukker opp. Der introduserer Peter Darling-barna for sine «brødre», de forlatte guttene. De som Peter – blir aldri voksne. I drømmeland kan du nemlig bo, fly og leve godt så lenge du tenker positive tanker.

Utfordringer oppstår når Darling-barna blir fanget av Kaptein Krok som har lagt en skummel plan for å hevne seg på Peter. Tigerlilje, modige jenter, feer, pirater og krokodillen dukker også opp i drømmeland.

Peter Pan JR. presenteres av Showakdemiet AS, gjennom avtale med Music Theatre International (MTI). Alle skuespillere er mellom 7 og 17 år.

Passer fra 4 år og oppetter.  Husk at alle som skal på forestilling, uansett alder, må ha billett.

Varighet: 1 time og 15 minutter

Arrangør: Showakademiet, i samarbeide med Sola kulturhus