Språkkafe

tirsdag 14. mai kl. 17.00 - Bokkjelleren
tirsdag 21. mai kl. 17.00 - Bokkjelleren
tirsdag 28. mai kl. 17.00 - Bokkjelleren

Would you like to practice Norwegian together with others?/ Vil du treffe andre og øve språk sammen?

Join us for language café Tuesdays 17.00 – 18.30 at Sola kulturhus. It’s free and open for everyone who want to practice Norwegian language skills. Welcome!

Det er språkkafe på Sola kulturhus tirsdager kl.17.00 – 18.30. Det er gratis og åpent for alle som vil øve på å snakke norsk. Velkommen!

Tilbudet er gratis, åpent for alle, og krever ingen påmelding.

Språkkaféen på Sola kulturhus arrangeres i samarbeid med Sola Røde Kors, Sola bibliotek og Sola kulturhus. Biblioteket og kulturhuset stiller med lokaler og tilrettelegging, mens Røde Kors stiller med frivillige veiledere.

Er du interessert i å være med som frivillig på leksehjelp eller språkkafé? Send en epost til sola@rodekors.org eller meld deg som frivillig på arrangementene.